Šuplíčky

sobota 29. října 2011

Poprvé...

Říká se, že všechno je jednou poprvé... každý z nás zažije ve svém životě mnohokrát své "poprvé". A ani já nejsem výjimka. Své další poprvé zažívám právě teď, v tento okamžik, kdy píšu svůj první "blogerský" příspěvek. 

Mám tedy blog... dlouho jsem odolávala a tak trochu "pod nátlakem" jsem si ho dneska založila. Blog by měl sloužit k prezentaci mé tvorby, která se týká všeho, čím si dobíjím baterky... tedy šití, látek, korálků či společné tvorby, kdy se na výrobě (ušití)  jednoho výrobku podílí švadlenky z celé naší republiky i ze Slovenska. 

Snad se vám mé příspěvky budou líbit a třeba mi zanecháte i váš komentář...  a pokud se sem vrátíte, budu jen ráda.

2 komentáře:

  1. Jo Danuš, i když "trochu pod nátlakem" :-), přijdu se ráda mrknout, zejména na korálky..

    OdpovědětVymazat
  2. rada sa pozriem, pridala som sa k navštevníkom a som rada, že môj blog je sledovaný. prajem pekné tvorenie

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...