Šuplíčky

sobota 12. listopadu 2011

Králík Bobánek, všech dětí mazánek...

Ahoj, jmenuji se Bobánek... a proč zrovna Bobánek? No protože jména Bob a Bobek si už zabrali moji kamarádi.
Jsem fešák, vysoký 66 cm a ušitý z modro-bílé bavlny, ale ocásek a ouška mám chlupatá, jak se na správného králíka sluší a patří. 
Měl jsem ještě sestřičku, která měla krásné, červeno-bílé tělíčko a ouška byla také chlupatá, ale oranžová. Sestřičku už nemám, ale myslím, že už jsem dost starý na to, aby měl manželku a slyšel jsem, že ta prý bude růžová a puntíkatá... už se na ni těším



mariál: bavlna, vyplněno dutým vláknem
 
 

5 komentářů:

  1. je parádní Danuš, má super ušiska !

    OdpovědětVymazat
  2. No ten je krásnej a jakej má milounkej kukuč..!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasný!! Z krásných látek a už abys ho oženila ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný, a ty ušiska jsou kouzelný:)

    OdpovědětVymazat
  5. Bobánek vám holky moc děkuje ;)

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...