Šuplíčky

čtvrtek 1. března 2012

Kabátek na telefon

Obal na mobil je ušitý ze středně modré a bleděmodré plsti (vnitřní část). Prostřižený motiv je podložený sytě oražovou, bavlněnou látkou. Zdobený rokajlovými a štrasovými korálky a ruční výšivkou.
Zapínání je řešeno skleněným korálkem oranžové barvy. 
zajímalo by mě, jak jste na tomVy, máte oblečený telefon nebo ne? Já osobně se přiznám, že i když jsem už pár kabátků na telefon ušila, můj vlastní telefon se klepe zimou :D ... zatím ;)




6 komentářů:

  1. Kabátek je nádherný, pečlivě a zajímavě vytvořený. Můj je taky nahatý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně vyšperkovaný .... hlásim že kabátky mám tři, a dost často nemůžu najít ani jeden:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je nádherný .... to muselo dát práce!

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...