Šuplíčky

aplikace (4) do kuchyně (5) fimo (6) hračky (4) kabelky (3) kapsičky (5) obaly (1) ostatní (1) panenky (1) patchwork (16) pro děti (5) rodina (2) šité šperky (3) šperky (5) TILDA (1) vánoce (5)

čtvrtek 1. března 2012

Kabátek na telefon

Obal na mobil je ušitý ze středně modré a bleděmodré plsti (vnitřní část). Prostřižený motiv je podložený sytě oražovou, bavlněnou látkou. Zdobený rokajlovými a štrasovými korálky a ruční výšivkou.
Zapínání je řešeno skleněným korálkem oranžové barvy. 
zajímalo by mě, jak jste na tomVy, máte oblečený telefon nebo ne? Já osobně se přiznám, že i když jsem už pár kabátků na telefon ušila, můj vlastní telefon se klepe zimou :D ... zatím ;)




6 komentářů:

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...