Šuplíčky

aplikace (4) do kuchyně (5) fimo (6) hračky (4) kabelky (3) kapsičky (5) obaly (1) ostatní (1) panenky (1) patchwork (16) pro děti (5) rodina (2) šité šperky (3) šperky (5) TILDA (1) vánoce (5)

pátek 30. listopadu 2012

Tak trochu vánočně...

Určitě všichni znáte vánoční ozdoby, vytvořené patchworkovou technikou, které se říká "artyčok". Už nějakou dobu jsem ji chtěla zkusit, návodů na tuto techniku jsem našla několik, ale pořád to nebylo ono. Letos jsem narazila na návod, který splnil mé představy a našla jsem ho zde
Vyrábění mě baví, takže neustále přibývají další a další koule...  :))

4 komentáře:

  1. pěkné artyčoky... ještě jsem je nezkusila, pořád si říkám až bude čas:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Ajko doporučuji!! Je to jednoduché a ve skutečnosti je to mnohem hezčí než na fotkách ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, máš nádherné koule! Precizně udělané, letos jsem je ještě nedělala, tak jsi mě navnadila...! Krásný advent!

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...