Šuplíčky

neděle 20. ledna 2013

Další maturitní ples je za námi

Bára, Ondra a já
Rok se s rokem sešel a je tu další plesová sezóna a maturitní plesy. Stejně tak jako loni, tak i letos pořádala naše škola maturitní ples. Minulý rok jsem ušila studentům do tomboly polštář a letos jsem ušila další. 

Letošní maturitní ples byl ale v něčem jiný. Nebyla jsem jen učitelka, která učí v maturitním ročníku. Byla a JSEM hrdá matka, neboť jedním ze studentů je i můj syn Ondřej.  
49 x 49 cm
Zapínání na zip

2 komentáře:

  1. Polštářek i syn se povedl :-) Nás to čeká v půlce března...

    OdpovědětVymazat
  2. ples? až tak pozdě? jinak díky ;)

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...