Šuplíčky

neděle 17. února 2013

První Sára

Malá kabelka... spíš kabeluška, (jak říká svým krásným kabelkám Lenka-Lendule53). V Belletčině klubu se šila někdy před Vánoci, ale já si jí ušila až teď. Musím napsat, že ten střih nemá chybu a ušitá byla raz dva , takže jsem si jistá, že u jedné nezůstane. Myslím si, že by každá žena v naší rodině měla mít jednu variantu této fešandy... 
Velikost 18 x 19 cm





7 komentářů:

  1. úžasná, budu muset zkusit něco jiného než nákupky. j.

    OdpovědětVymazat
  2. Povedla se.Je krásně barevně vyladěná. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, teda holka jedna šikovná, to je kouzelná kabeluška :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Danuško,taky se mi kabelucha malá moc líbí.Je ušitá z hezké látky a ta červená jí dodala šmrnc..:-D
    Hezký májový den
    Daška

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...