Šuplíčky

aplikace (4) do kuchyně (5) fimo (6) hračky (4) kabelky (3) kapsičky (5) obaly (1) ostatní (1) panenky (1) patchwork (16) pro děti (5) rodina (2) šité šperky (3) šperky (5) TILDA (1) vánoce (5)

čtvrtek 18. července 2013

Letní deka

Zdravím všechny, 
dlouho jsem to tu zanedbávala, za což se omlouvám a zároveň slibuji, že to ihned napravím. Určitě už se každému z Vás stalo, že jste brouzdali po internetu a padlo Vám do oka něco, o čem jste si hned řekli: "tohle je krása... to musím mít (nebo... to si vyrobím)."  Mě se to stává často, ale nedávno mě dostala tato fotka z jednoho zahraničního blogu, kam moc ráda chodím.
Asi už jste si všimli, že mám ráda pestré a veselé věci a tak je jasné, že mě hned napadlo, že TOHLE musím zkusit :) Vím, že výsledek je jiný, než originál, ale i přesto si troufnu to zveřejnit. Jedná se zatím jen o Top (čili vrchní díl deky), ale už mám připravený spodní díl a jen co se vrátím z Monínce, tak to dodělám. Konečná velikost by měla být 150 x 200 cm.
Akorát zatím nevím, jak ji proquiltovat... volně na stroji? nebo v ruce? rovné čáry nebo meandry? 
A jaké quiltování byste holky zvolily vy?

Ne nadarmo se  říká, že v jednoduchosti je krása... myslím, že tento Top je jasný důkaz... ;)


Chico si stále myslí, že to bude jeho nový pelíšek.... :))


24 komentářů:

  1. Krásně jsi zvolila látečky ;-) .. a kdybych to uměla :D .. s quiltováním bych si vyhrála, slušelo by to té dece. Ale je pravda, že nejčastěji prošívám ručně ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor... já taky právě uvažuju spíš o ručním prošití... tak uvidíme ;)

      Vymazat
  2. Je krásná, mám ráda tyhle veselé barvičky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, vypadá velmi dobře ... a prošívání by se hodilo si pohrát .. třeba každý pruh něco jiného, kolečka, lístečky ... vlnky ... moc pěkné to bude ... Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proquiltovat to do pruhů? To je taky zajímavý nápad... díky :)

      Vymazat
  4. Vypadá super, navrhuju prošití rovně ve stínu švu zkombinované s volným (meandry) v tom uzkém proužku s bílým okrajem. Jsem zvědavá, jak to nakonec vymyslíš. Přeji hodně času na tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě díky... meandry v úzkém pruhu? Ten bílý pruh bude ještě po obvodu, tak by se to možná hodilo i tam ;)

      Vymazat
  5. Deka bude pěkná. S prošitím neporadím. Sama se chystám, že už snad konečně dodělám jednu deku, na kterou tady mám hotový top tak rok určitě a vůbec nevím, jak ji prošiju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. D9ky za odpověď, mezi námiu, není to jediná rozešitá deka... ještě mě čeká jedna :D Taky mám jen top... Jednou, až bude čas.... ;)

      Vymazat
  6. Krásná Danuš, duhová:-)
    Jé a prošívání, no to fakt navím.... vzala bych to kolem švů, což je jen takové obyč:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko i tobě děkuju, kolem švů, to je další z možností :D

      Vymazat
  7. Deka je krásná, Chico ví jistě své. A jak tak koukám zpátky, máš tady spoustu krásných věcí. j.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná duhová deka to bude - jsem zvědavá jak to nakonec prošiješ. Kdyby to byla moje deka a já měla rozhodovat tak teď jsem někde viděla něco podobného a bylo to prošité jen rovně podél švů tak cca 1-2 cm od sebe a vypadalo to senzačně. Prostě celá deka pruhovaná. Možná ty bílé příčné pruhy nějakým volným quiltováním... No ono to bude asi tím, že já volné quiltování zatím nezvládám, takže bych volila rovné prošití :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zatím uvažuju spíš o ruční prošití, ale jaký vzor, nebo typ, to nevím...

      Vymazat
  9. "Pelíšek" je to opravdu pěkný :-) Top je velice originální, nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ta bude nádherná Danuško, já by jsem ji prošila v tom úzkém pruhu ohraničeném bíle jen ve švu a ostatní barevné pruhy volně na šířku, tedy po směru pruhů, aby se rozbila strohost:o), ale ať už to uděláš jakkoliv bude krásná:o).

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, díky za radu, taky možnost a musím se přiznat, že jsem včera přemýšlela, že do těch světlých pruhů dám nějaký jednoduchý motiv (stejná bílá bude i po obvodu deky) a ty barevné pruhy nechám bez prošití, prošila bych to tak, jak říkáš, jen ve švu (nebo vedle švu) jednotlivých pruhů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak hlavně ať se ti to podaří Danuško:o), držím pěsti:o)

      Vymazat
  12. No to bude úžasná deka mojka, vlastne už teraz je ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Deka je nádherná, keby som ju mala prešívať ja, by som po celej prešila kruhy, zvoliť nejaku veľkosť kruhu od veľkého dovnútra menšie a menšie, biele pásiky v strede a po okrajoch by som zvolila vzor (kamene)Pruhy a kruhy by mi ladili :-) ale ja viem radi sa veľmi jednoducho, najhoršie je sa rozhodnúť, to poznám :-)) A Ty si už možno aj rozhodnutá. Takže sa tešíím sa na výsledok a možno aj ten už je. Krásny večer prajem.

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...