Šuplíčky

aplikace (4) do kuchyně (5) fimo (6) hračky (4) kabelky (3) kapsičky (5) obaly (1) ostatní (1) panenky (1) patchwork (16) pro děti (5) rodina (2) šité šperky (3) šperky (5) TILDA (1) vánoce (5)

neděle 1. prosince 2013

"Moje první knížka"

Měla jsem to štěstí, že mi Lenka Kryštůfková - Zemanová, půjčila řezací plotr Silhoutte. Zpočátku mi trvalo, než jsem přišla na to, jak s ním pracovat, ale potom už to byla paráda. Řeže papír, látku, filc, koženku... a tak moc se mi líbil, že mi Ježíšek řekl, že prý jsem byla hodná a tak mi ho přinese pod stromeček :) Už se na něho moc těším a určitě se brzy pochlubím něčím, co s jeho pomocí vyříznu. Překvapila mě rychlost, ale hlavně přesnost, s jakou vyřízne vybranou šablonu. Vyřízla jsem si pár šablon, které jsem použila na šité výrobky. Postupně je sem všechny "hodím".

Tady je první z nich - šitá knížka pro nejmenší děti. Materiál 100% bavlna. Všechny aplikace jsou podložené oboustranným nažehlovacím vlizelínem a jsou pořádně přišité. Lem knížky jsem přišila v ruce. Jednotlivé "listy" jsou zpevněné, ale ne moc, aby byly na omak měkké.




4 komentáře:

  1. Dani taky ho mám teď na testování, abych zjistila, co umí, když ho prodáváme, a jsem z těch možností nadšená.
    Sehnala jsem i fólie včetně reflexních nažehlovaček za lepší ceny a fakt se s tím dá krásně vyhrát
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho měla doma,ale už jsem ho vrátila... teď mě napadá spousta věcí, co by se s tím dalo dělat. Jak vidím nějaký motiv, hned mě napadne, jestli by šel vyříznout :D

      Vymazat
  2. To je paráda, nádhera, už jsem ji obdivovala na facebooku. Já so práci plotru vůbec neuměla představit. Už se těším na další výrobky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vůbec netušila, co všechno se s tím dá vyříznout :)

      Vymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...