Šuplíčky

sobota 3. května 2014

Náušnic není nikdy dost

Jako malá jsem nosila jedny náušnice, které jsem dostala, když jsem se narodila. Byly to "helmičky" z dvojitého zlata a mám je dodnes. Po maturitě jsem je schovala pro svoji dceru a začala nosit "dospělejší". 
K 25 . narozeninám jsem dostala opět zlaté od svých rodičů a tak jsem zase minimálně 10 let nosila jen jedny. 
Teď se ale u mě něco změnilo a poslední 3 roky náušnice denně střídám. Je jich nepočítaně a pořád přibývají. Mám to štěstí, že si dovedu vyrobit sama, jinak bych se nedoplatila :D
Tady je ukázka těch posledních... 


A jak jste na tom s náušnicemi vy? 

Střídáte je, nebo jste věrné jen jedněm, max. dvěma kouskům?











4 komentáře:

  1. Pěkná sbírka Danuš:-)
    Jo a náušnice, ty já nenosím:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenosíš? To já, když je náhodou zapomenu, tak jsem z toho nervózní :D

      Vymazat
  2. Jsou parádní Danuško, já naušnice nosím, takže čím víc, tím líp ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Leni, vždycky si řeknu, že už mi to stačí, že jich mám dost... ale otázka zní: KOLIK je vlastně dost? :D

      Vymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...