Šuplíčky

neděle 31. ledna 2016

tak jsem zase z5...

Ahoj všichni, 
vím, že jsem se tady delší dobu neukázala... k mému velkému překvapení zjišťuji, že je to 1,5 roku, co jsem nepřidala žádný příspěvek! Ostatní blogy průběžně sleduji a občas nějaký  navštívím, ale tak nějak v poslední době nestíhám. Důvod je ten, že jsem v září 2014 začala studovat VŠ a to jeden z důvodů, proč nemám čas ani na tvoření (což mě dost štve!) Abych se zbavila stresu a dala se do pohody, tak občas něco vytvořím... Přidám tedy alespoň pár fotek z mého posledního fimo-relaxování. Ať víte, že jsem se ze světa úplně neztratila... 
Mějte se všichni MOC hezky  :)

... a tady je něco málo z mé zeleno-modré kombinace...











Děkuji, že jste se zastavili a pokud zanecháte komentář, budu ráda :)

1 komentář:

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...