Šuplíčky

aplikace (4) do kuchyně (5) fimo (6) hračky (4) kabelky (3) kapsičky (5) obaly (1) ostatní (1) panenky (1) patchwork (16) pro děti (5) rodina (2) šité šperky (3) šperky (5) TILDA (1) vánoce (5)

čtvrtek 26. ledna 2012

Aplikace?... Aplikace!!!

Když byly mé děti malé, šila jsem jim oblečení, které jsem ráda zdobila aplikacemi. Ale jak děti rostly, aplikací logicky ubývalo. Nedávno jsem jim znovu přišla na chuť a může za to jedna fajn paní, která si je u mě objednala... 



 Tak se mi to zalíbilo, že už se chystám na další. Jen co mi přijde z opravy stroj. 
Poslala jsem ho "na garančku" a volali mi, že je třeba ho opravit, že něco není, jak má být... 
a tak čekám a spřádám plány... 

Mějte se hezky  ;)

3 komentáře:

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...