Šuplíčky

pátek 27. ledna 2012

Dárek do tomboly

Moji studenti měli maturitní ples a protože jejich třída patří mezi mé oblíbence, rozhodla jsem se, že jim přispěji malým dárkem do jejich maturitní tomboly. Posbírala jsem červené látky a ušila polštář. Studentům se líbil, tak se snad bude líbit i jeho novému majiteli... 
Fotky jsou nic moc, fotila jsem ho v noci po ušití mobilem, protože ráno jsem ho nesla do školy.



6 komentářů:

  1. No ten je opravdu krásnej... jsi fakt moc hodná paní učitelka.. kéž by takových bylo více.. Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Je nááádhernýýýýý, krásná cena do tomboly :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně sladěné barvičky, polštářek je dokonalý! Od Adélky mám vyřídit srdečné pozdravy Quidovi :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak o tenhle bych se i porvala!:o)) Na takovou kantorku budou žáci vzpomínat celý život...

    OdpovědětVymazat

Díky za návštěvu, zajímají mě vaše názory a reakce, takže pokud mi zde necháte komentář, budu moc ráda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...